گروه آموزشی تبلیغاتی ریفرش
سایت آموزشی تبلیغاتی ریفرش طراح و مجری طرح های تبلیغاتی

چرا ما به یک لوگو قوی نیاز داریم؟

برخی از لوگو ها دارای نمادی قدرتمند هستند که به راحتی در حافظه می ماند. به عنوان مثال،کمان های طلایی McDonalds خیلی آشنا هستند و دیگر برای تشخیص نیازی به متن مک دونالد نیست.

داشتن یک لوگو حرفه ای که به خوبی طراحی شده باشد،باعث ایجاد اعتماد می شود.اگر شما یک لوگو طراحی شده خوب داشته باشید،احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان بالقوه با شما کار کنند.اگر لوگوی  شما طراحی خوبی داشته باشد،مردم درباره نوع ارائه محصولات و خدمات اصلی شما کنجکاو می شوند.

لوگو مهم است زیرا:

۱- هویت و فلسفه برند خود را نشان می دهد.

 

به نظر شما چرا در یک آهنربا در سرتاسر دنیا رنگ قرمز نماد قطب منفی است؟بله با ایجاد مالکیت.لوگوی شما نیز باید دقیقا همین کار را انجام دهد.

شما لوگوی خود را به عنوان نماد بر روی محصولات ، کارت ویزیت و وب سایت خود قرار داده اید.این آرم هویت شما را به اطلاع مشتریان می رساند.لوگو می تواند به مشتریان شما که در سراسر جهان هستند،نوع محصول یا خدماتی را که می فروشید، یا آنچه که شما به مصرف کنندگان می دهید را معرفی کند.

۲-مشتریان جدید را به شما معرفی می کند.



ما در یک دنیای تک رنگ زندگی نمی کنیم. مردم به سمت طراحی های جالب و رنگی کشیده شده اند.لوگویی که نمادی از محصول یا خدمات  شما را نشان می دهد،اگر به گونه ای طراحی شده باشد که جالب توجه باشد.کنجکاوی مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند و آنها را با کوچکترین نگاه وادار به خرید محصول شما می کند.

۳- در رقابت ها کسب و کار شما را قابل تشخیص می کند.

نمادهای خاصی وجود دارند که برای نشان دادن صنایع یا محصولات خاص هستند.برای مثال،پیتزافروشی های زیادی را با این لوگو دیده اید، یک آشپز ایتالیایی، سبیل دار با کلاه سفید بلند.لوگو خوب نشان می دهد که چه کسی هستید، و کمک می کند از هر کس دیگری نیز قابل تشخیص باشید.یک آرم خوب باید جرات داشته باشد و متفاوت باشد.

۴- وفاداری برند را تسهیل می کند.

گاهی اوقات، یک کسب و کار لوگوی خود را مجددا طراحی می کند.شاید برای به روز رسانی چشم انداز خود و یا منعکس کننده برخی از تغییرات دیگر شرکت.یک بازاریاب ،این تغییر را درک می کند.ولی یک مصرف کننده عادی،از آن متنفر می شود.چرا که به لوگو معروف و مورد علاقه خود عادت کرده و با این تغییر، کمی احساس خیانت می کند.



حالا مصرف کننده به دنبال یک محصول جدید است و شرکت باید تلاش بیشتری انجام دهد تا دوباره اعتماد مشتریانش را جذب کند.وفاداری یک برند بسیار مهم است و چیزی است که هر کسب و کاری نیاز به تقویت آن دارد.لوگوی که مدت طولانی برای مشتریان قابل تشخیص باشد،در راه ایجاد وفاداری به برند کمک زیادی انجام می دهد.

۵- قابل دسترس برای همه ی افراد در بسیاری از مکان ها

قرار دادن لوگو در بازاریابی، بسته بندی، محصولات، رسانه های اجتماعی، وب سایت و غیره راه تبلیغاتی برند شما و پیغامی هماهنگ از سوی شماست.پیغامی به عنوان نماینده شما در همه جا از فروشگاه ها گرفته تا خانه های مشتریان تان.همه ی فعالیت ها و پیام های تبلیغاتی شما حول محور لوگو و با آن در ارتباط است.



 



           
شنبه 27 بهمن 1397برچسب:, :: 21:15
ارشاد شیخی

مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مهمترین مسائلی است که مورد توجه کسب و کارها قرار می‌گیرد. از این رو بازار رقابت بر روی بهبود ارتباط با مشتریان داغ است. و هر کسب و کاری به دنبال یافتن بهترین روش برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود می‌گردد. با توجه به اینکه روش‌های خلاقانه یکی از موثرترین متدهایی هستند که بحث بازاریابی، تبلیغات، فروش و بحث ارتباط با مشتری را تحت تاثیر قرار می‌دهند، در این مطلب سعی کرده‎ایم خلاقانه‌ترین روش‌های بهبود ارتباط با مشتری در عید نوروز را برای شما گردآوری کنیم. زیرا مناسبت‌های خاص و اعیاد بهترین فرصت برای بهبود ارتباط با مشتریان و جذب مشتریان جدید هستند. بنابراین این مطلب از ریفرش برای آن دسته از کسب و کارهایی که در صدد تقویت ارتباط با مشتریانشان هستند بسیار مفید خواهد بود.

 

خلاقانه‌ترین روش‌های بهبود ارتباط با مشتری در عید نوروز

به عنوان مدیر یک کسب و کار یا مسئول ارتباط با مشتری کار بلد باید از تمامی فرصت‌ها برای بهبود روابط خود با مشتریان بهره بگیرید. زیرا مناسبت‌های ملی یکی از بهترین زمان‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان است. و می‌توانند برای پیشبرد استراتژی بازاریابی احساسی مورد استفاده قرار گیرند. در این میان استفاده از روش‌های خلاقانه یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود ارتباط با مشتری در عید نوروز یا هر مناسبت دیگری هستند. در ادامه چند مورد از روش‌های خلاقانه بهبود ارتباط با مشتری در عید نوروز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

۱) ارسال هدایای تبلیغاتی عید نوروز

بسیاری از مدیران کسب و کار تصور می‌کنند که هدایای تبلیغاتی عید نوروز تنها مختص کارکنان و مشتریان آن‌ها است، در حالی که این تفکر درست نیست. جالب است بدانید که ارسال هدایای تبلیغاتی سال نو یکی از موثرترین و خلاقانه‌ترین روش‌های بهبود ارتباط با مشتری در عید نوروز است. برای اجرای این ایده کافی است پک کوچکی برای هدایای تبلیغاتی عید نوروز در نظر گرفته و از طریق اطلاعات ثبت شده در CRM شرکت آن را برای مشتریان خود ارسال کنید. این پک می‌تواند شامل لیوان، کارت تبریک عید نوروز، کاتالوگ محصولات جدید، پیشنهاد محصولات و در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه برای مشتریان وفادارتان باشد.


۲) استفاده از شکلات تبلیغاتی عید نوروز

تفاوتی ندارد که کسب و کار شما آنلاین است یا آفلاین، در هر حالت استفاده از شکلات تبلیغاتی عید نوروز می‌تواند یکی از راه‌های خلاقانه بهبود ارتباط با مشتری باشد. اگر کسب و کار شما آفلاین است این شکلات تبلیغاتی می‌تواند با طرح و لوگوی شرکت شما و با پیام تبریکی در اختیار مشتریان شما قرار گیرد. اگر هم در زمینه کسب و کارهای آنلاین فعالیت می‌کنید این شکلات‌ها می‌توانند به همراه محصول خریداری شده برای مشتریان شما ارسال شود. یکی از روش‌های خلاقانه استفاده از این شکلات‌های تبلیغاتی چاپ یک پیغام تبریک بر روی بخش داخلی بسته‌بندی شکلات است. به این ترتیب تا زمانی که مشتریان شما شکلات را باز نکنند این پیام را نخواهند دید. انتخاب جملات مناسب و کلمات گیرا و تمجید از مشتریان یکی از بهترین روش‌های بهبود ارتباط با مشتری در عید نوروز از طریق شکلات‌های تبلیغاتی است.

 

۳) تماس با مشتریان برای تبریک عید نوروز

هر چند تماس با مشتریان یکی از روش‌های سنتی بهبود ارتباط بامشتری است. اما مطمئنا مشتریان شما تصور نمی‌کنند که این تماس تلفنی برای تبریک عید نوروز به آن‌ها است. هر چند بسیاری از کسب و کارها از تلفن‌های گویا برای این کار استفاده می‌کنند. اما تماس شخصی مسئول روابط عمومی یا مسئول ارتباط با مشتری تاثیر چندین برابری خواهد داشت. البته این تماس نباید هیچ اسپمی برای مشتریان شما ایجاد کند. همچنین در ابتدای تماس به این نکته اشاره شود که اطلاعات تماس از CRM مجموعه استخراج شده است و این تماس تنها برای تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت روز افزون برای آن‌ها است. فردی که برای انجام این کار انتخاب می‌شود باید قادر به بازی با کلمات باشد و به بهترین شکل ممکن ارتباط موثری را با مشتریان شکل دهد و باعث آزردگی آن‌ها نشود.

 

۴) تخفیف فصلی و اطلاع رسانی شخصی به مشتریان

معمولا وقتی به عید نوروز نزدیک می‌شویم، همه کسب و کارها به ارائه تخفیف‌های فصلی می‌پردازند. اما اگر کسب و کاری مایل باشد که با یک تیر دو نشان بزند، می‌تواند برای اطلاع رسانی این تخفیف فصلی علاوه بر اطلاع‌رسانی‌های عمومی، از طریق ارسال ایمیل یا پیام کوتاه مشتریان قبلی خود را در جریان این موضوع قرار دهد. البته برای اینکه این اطلاع رسانی راهی برای بهبود ارتباط با مشتریان باشد باید با اسم شخص و به صورت شخصی سازی شده ارسال شود. اگر کسب و کاری دارای باشگاه مشتریان است. این پیام می‌تواند از طریق باشگاه مشتریان نیز برای افرادی که اطلاعات آن‌ها در سیستم وجود دارد ارسال شود.

 

۵) برگزاری کمپین نوروزی

برگزاری کمپین‌ها یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی، تبلیغات و بهبود ارتباط با مشتریان است. از این رو برگزاری یک کمپین جذاب نوروزی می‌تواند بهترین راه برای بهبود ارتباط با مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید باشد. مضمون و محتوای این کمپین بهتر است مصداقی از عید نوروز در خود داشته باشد. بهترین زمان برای برگزاری آن نیز معمولا اواخر بهمن ماه تا اواخر فروردین است. توجه داشته باشید که جایزه این کمپین نیز بهتر است رنگ و بویی از نوروز در خود داشته باشد.

 

۶) تقویت ارتباطات شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی بهترین ابزار برای برقراری ارتباط موثر با مشتری هستند. از این رو این ابزارها می‌توانند به عنوان تقویت ارتباطات و تحت تاثیر قرار دادن آن‎ها مورد استفاده قرار گیرند. پاسخ به تمامی سوالات کاربران و دعوت از آن‌ها برای اظهار نظر در مورد مسائل مختلف از جمله کارهایی هستند که می‌تواند سبب تقویت ارتباطات شبکه‌های اجتماعی و بهبود فرآیند ارتباط با مشتری شوند. به عنوان مثال نزدیک عید نوروز می‌توان در مورد فرهنگ شهرهای مختلف از مخاطبان سوال کرد و با پاسخ به سوالات آن‌ها فرآیند ارتباط با مشتری در عید نوروز را تا جای ممکن بهبود بخشید.

 

۷) تهیه ویدئوهای آموزشی

تهیه ویدئوهای آموزشی در مورد سوالات رایج مخاطبان و اشاره به این موضوع در ویدئوی تهیه شده یکی دیگر از راه‌های بهبود فرآیند ارتباط با مشتری است. در آستانه عید نوروز این ویدئو به شکلی کاملا دوستانه می‌تواند اطلاعات مورد نیاز مخاطبان را در اختیارشان قرار داده و در پایان با تبریک صمیمانه‌ای حلول بهار را تبریک گفته و در مورد برنامه‌ای که برای سال آتی دارید با آن‌ها صحبت کنید. این روش نیز به خودی خود می‌تواند یکی از راه‌های بهبود ارتباط با مشتری در عید نوروز باشد.

 



آداب ارائه کارت ویزیت

 

وقتی قرار است حرفه‌ای باشیم، نمی‌توانیم تنها و تنها به یک یا چند جنبه از رفتارهای خودمان بپردازیم. گاهی رفتارهایی کوچک اما اشتباه، اعتبار ما را به شدت کاهش می‌دهند. این که در یک جلسه کاری، یک سوال شخصی اشتباه را مطرح کنیم، اینکه رنگ جورابمان را بد انتخاب کنیم، اینکه با دستان خیس یا عرق کرده دست بدهیم، و اینکه به صورتی اشتباه و به دور از رفتار اصولی کارت ویزیت شخصی خودمان را ارائه دهیم، همه و همه بر ذهنیت اشخاصی که روبروی ما قرار دارند تأثیر گذار است.

گرچه در مقاله‌ی «ویژگی‌های کارت ویزیت شخصی» به اصول طراحی تا چاپ کارت ویزیت شخصی پرداختم، اما همچنان جای مقاله‌ای درمورد آداب ارائه کارت ویزیت در وب‌سایت خالی بود. برای همین تصمیم گرفتم تا این مطلب را تهیه کنیم و در اختیار شما قرار دهم. امیدوارم که از مطالعه‌ی این مطلب نهایت استفاده و لذت را ببرید. با من در ادامه ی مطلب  همراه باشید.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 10 اسفند 1396برچسب:, :: 20:51
ارشاد شیخی

کارت ویزیت شخصی هم نکات خودش را دارد! تعجیب نکنید، چرا که بعد از مطالعه‌ی این مقاله احتمالاً متوجه خواهید شد بعضی از نکات برای شما نیز تازگی دارد. تمرکز من در این مطلب بر روی موضوع برندسازی شخصی است. اما به هرحال این مطلب در مورد کارت ویزیت می‌تواند به درد هرکسی بخورد.

اگر در حال برندسازی شخصی هستید و یا قصد دارید کم‌کم وارد این مقوله شوید (و یا حتی اطلاعاتی در مورد برندسازی شخصی بدست آورید) این مطلب به کار شما خواهد آمد. با من همراه باشید تا ببینیم در طراحی تا چاپ یک کارت ویزیت شخصی چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهید.

آنچه قبل از هرچیز مهم است

چیزی که در برندسازی شخصی بسیار مهم است این هست که شما بر کارت ویزیت‌ شخصی خود اولویت دارید. شما باید آنچنان بر توانایی‌های خودتان آشنایی داشته باشید تا بتوانید در کمتر از ۳۰ ثانیه و در هر شرایطی خودتان را به بهترین وجه معرفی کنید (بدون نیاز به ارائه کارت ویزیت شخصی) و در نهایت برای ارتباط بیشتر، کارت ویزیت شخصی خودتان را رد و بدل کنید. اصطلاحاً این نوع معرفی را معرفی آسانسوری می‌نامیم.(از اینجا بخوانید)

معرفی آسانسوری!

معرفی آسانسوری به این نکته تاکید دارد که باید فرض کنید در یک آسانسور، به صورت اتفاقی با یک شخص بسیار مهم ملاقات می‌کنید. او از شما سوال می‌کند «حوزه فعالیت شما چیه؟» و شما تنها ۳۰ ثانیه فرصت خواهید داشت تا در جملاتی تأثیرگذار خودتان را معرفی کنید و کاری انجام دهید تا او برای صحبت و آشنایی بیشتر دعوتتان کند. معرفی آسانسوری می‌تواند سرنوشت شما را تغییر دهد. به زودی مقاله‌ای در این مورد برای شما منتشر خواهم کرد.

حالا نوبت به کارت ویزیت شخصی می‌رسد (در ادامه ی مطلب بخوانید)



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 3 اسفند 1396برچسب:, :: 3:34
ارشاد شیخی

اهمیت کارت ویزیت:

کارت ویزیت، اولین و مهمترین ابزاری است که برای بازاریابی و اطلاع رسانی باید تهیه کنید. شما کارت ویزیت خود را به مشتریان و مخاطبان احتمالی خود خواهید داد تا اطلاعات لازم برای تماس با شما را داشته باشند. همچنین می توانید آن را داخل نامه ها بیندازید یا بوسیله آن خودتان و کارتان را به دیگران معرفی کنید. همچنین اگر در روزنامه ها و پیک های محلی تبلیغات می کنید، کارت ویزیت شما می تواند یک کپی آماده برای صفحاتی باشد که تبلیغات افراد چاپ می شود.

مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیت خود داشته باشید، مهم این است که این کارت باید کاملاً خوانا، حرفه ای، و جذاب باشد و به مشتریان و مخاطبان کمک کند به خاطر بیاورند که شما که هستید، شغل شما چیست و چطور و چگونه با شما تماس داشته باشند.

اعمال همه موارد فوق روی یک مقوا که طول و عرض آن فقط 8.2 سانتیمتر در 4.8 سانتیمتر می باشد، کار چندان ساده ای نیست، اما قابل انجام است. به هر حال در زیر برای هر چه بهتر شدن کارت ویزیت شما توصیه هایی داریم که توجه به آن بسیار حائز اهمیت است:

توصیه های  برای طراحی و چاپ کارت ویزیت در [ ادامه ی مطلب ]:



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 3 اسفند 1396برچسب:, :: 2:34
ارشاد شیخی

 

برای یافتن مشتریان جدید سخنرانی آسانسوری را بیاموزید.

 

می دانستید فروشندگان حرفه ای که میتوانند در زمان کوتاهی با مشتری های احتمالی ارتباط برقرار کنند و آنها را در مسیر فروش قرار دهند، از اصول سخنرانی آسانسوری استفاده میکنند؟

 

ممکن است فردی در نمایشگاهی از شما بپرسد؛ "" شما چکار می کنید؟؟""  اولین حالت این است که : " من فروشنده (یا مدیر)هستم" ،  یا   " من در شرکت xyz کار می کنم.""

در این مواقع بیشترین جمله ای که توسط مخاطب استفاده می شود این است "" براتون آرزوی موفقیت می کنم"" یا  " در کارتون موفق باشید"   همین .

اما اگر در این معرفی از روش سخنرانی آسانسوری استفاده کنید احتمالا می تونید صحبتتان را  به فروش ختم کنید.

معمولا جملاتی که مخاطب بعد از شنیدن سخنرانی آسانسوری می گوید اینها هستند :
" چه جالب ، چطور می تونم اطلاعات بیشتری درباره این محصول داشته باشم"  
" این خدمات شما مطمئنا برای سازمان ما هم کاربردی است"  
" لطف می کنید کارتتون را به من بدید، باید حتما در جلسه مفصل در این باره صحبت کنیم" 

و جملاتی اینچنین که می تواند فروش خوب و عالی را برای شما رقم بزند

 

مهم نیست که شما چه می­ فروشید، یک ایده برای یک کسب و کار جدید، یک سرویس یا محصول موجود، یا یک پروژه. همچنین مهم نیست که این چیزها را به چه کسی می­ فروشید، به یک سرمایه­ گذار، یک کاربر، یا یک مشتری بالقوه. برای اینکه شانسی برای عقد قرارداد داشته باشید ابتدا به مخاطباني نیاز دارید تا به آنچه شما می ­گویید گوش فرا دهند. متاسفانه بسیاری از افراد متوجه نیستند که جذب مخاطبی که به حرف­های شما گوش دهد، سخت­تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. 

مشکل اینجاست که مردم دارای مشغله های زیادی هستند. درست مثل خود شما، آنها هم کارهای زیادی برای انجام دادن دارند و برای انجام همه ­ی آنها وقت کم می­ آورند. از همه مهم­تر اینکه هرچقدر شخصی فرد مفیدتری باشد، به احتمال زیاد سرش هم شلوغ­تر خواهد بود. اگر می­ خواهید موفق باشید باید این مشکل را جدی بگیرید، باید بفهمید که پیام خود را چطور به کسی که مثلا 10 چیز دیگر در ذهنش دارد منتقل کنید.

 

با ما در [ادامه ی مطلب...]  همراه باشید  



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 16 بهمن 1396برچسب:, :: 21:39
ارشاد شیخی

از آنجا که یکی از مهمترین رکن هر کسب و کار تبلیغات است و همچنین با گسترش فناوری در تمام زوایای زندگی فردی و شغلی افراد تبلیغات اینترنتی از اهمیت خاصی برخوردار است در ادامه می توانید با ۱۰ نوع تبلیغات اینترنتی آشنا شوید.

۱. تبلیغات بنری

یک بنر حاوی متنی کوتاه یا تصویری گرافیکی است که یک محصول یا سرویس را تبلیغ می‌کند. تبلیغات بنری جزئی از صفحه‌ی وب است. این بنر، هایپرلینکی به وب‌سایت تبلیغ‌کننده ارائه می‌کند که وقتی کاربر روی آن کلیک می‌کند اطلاعاتی فراهم می‌کند و در این میان مراجعه‌کننده را متقاعد می‌کند خریدی انجام بدهد.

۲. تبلیغات پاپ آپ

تبلیغات پاپ آپ در پنجره‌ی خودش ظاهر می‌شود، و هنگامی نمایش داده می‌شود که کاربر صفحه‌ی وب را باز می‌کند یا می‌بندد. عموما، تبلیغات پاپ آپ بسیار آزاردهنده و اعصاب خردکن هستند. تنظیمات درونی مرورگرها این امکان را فراهم می‌کنند که تبلیغات پاپ آپ را بلاک کنید.

۳. تبلیغات بینابینی

وقتی کاربر بر یک لینک به صفحه‌ای جدید کلیک می‌کند، تبلیغات بینابینی در پنجره‌ی مرورگر باز می‌شود. تبلیغ پیش از آن‌که صفحه‌ی مورد نظر بارگذاری شود به مدت چند لحظه نمایش داده می‌شود. بسیاری از تبلیغات بینابینی به صورت اتوماتیک بسته می‌شوند و فضا را برای باز شدن صفحه‌ی مورد نظر در این پنجره فراهم می‌کند.

۴. کوپن

شرکت‌های خاصی به اعضای‌شان کوپن تخفیف می‌دهند که می‌توانند پرینت کنند و هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین استفاده کنند. این کوپن‌ها مشتریان را به پس‌انداز پول و لذت بردن از تخفیف در زمان خرید تشویق می‌کنند. وقتی یک مشتری بر یک کوپن خاص کلیک کند، برای بازاریاب آسان است تشخیص دهد مشتری به دنبال چه محصولی می‌گردد.

این کوپن‌ها به بازاریابان اجازه می‌دهد رفتار مشتری را رصد کنند. از آن‌جایی‌که کوپن‌های آنلاین به پس‌انداز کردن پول کمک می‌کنند مردم به آن‌ها علاقه دارند.

 

۵. برنامه‌ی امتیازدهی

وقتی مشتریان به‌صورت آنلاین محصولی خریداری می‌کنند، امتیاز به‌دست می‌آورند. وقتی امتیازات تکمیل شدند، از آن‌ها برای یک خرید در آینده استفاده می‌شود. ایده‌ای که در پشت این امتیازها وجود دارد این است که مشتریان را به خریدهای بزرگتر تشویق کنند تا امتیازهای بیشتری بگیرند و از مزایای آن بهره ببرند.

۶. پرداخت به ازای بازدید

شرکت‌ها برای بازدید تبلیغات‌شان به مشتریان پول می‌دهند.

۷. تبادل بنر

تبادل مستقیم لینک را بین وب‌سایت‌ها شامل می‌شود. شرکت “الف” با نمایش بنر شرکت “ب” موافقت می‌کند، شرکت “ب” نیز در عوض با نمایش بنر شرکت “الف” به‌شکل یک لینک، موافقت می‌کند.

 

۸. ردیابی

پاسخ بازدیدکننده‌ی تبلیغات یا ایمیل را می‌توان با قرار دادن فایل‌های کوچکی به‌نام “کوکی” در رایانه‌ی فرد بازدیدکننده ردیابی کرد. این کار به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا پیگیری کنند چه نوع مشتریانی به چه نوع تبلیغاتی پاسخ می‌دهند و بررسی کنند چه نوع پیشنهاداتی پاسخ‌های بهتری به همراه دارد.

۹. ایمیل

با استفاده از ایمیل می‌توان با کمترین هزینه به مخاطبانی در سطح جهانی دست یافت. ایمیل‌های اسپم (که درخواستی برای آن‌ها نبوده‌است) پاسخ‌های منفی به دنبال دارند ولی ایمیل‌های درخواست‌شده مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند. بازاریابی ایمیلی مزایای متعددی دارد ازجمله: دسترسی گسترده تر، مخاطبان تحصیل‌کرده و هدفمند، اهداف بی‌نظیر، برندسازی قدرتمند رسانه‌ای و فروش مستقیم.

۱۰. تبلیغات حاشیه‌ای

تبلیغات حاشیه‌ای تبلیغات باریک و بلندی هستند که در سمت چپ یا راست صفحات وب ظاهر می‌شوند.


ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه بختیاری دزفولی

منبع: accountlearning



           
شنبه 14 بهمن 1396برچسب:, :: 3:3
ارشاد شیخی

 بازاریابی و تبلیغات مستقیم، با هدف قرار دادن مخاطبان به یک شکل جذاب و خلاقانه، آنها را به خرید تشویق می‌کنند. این تبلیغات می‌تواند در قالب ویدئو، صدا، نوشته یا رسانه‌های الکترونیکی انجام شود؛

 

در [ادامه ی مطلب...] به برخی از این شیوه ها و توضیحاتی در مورد آن ها اشاره کردیم با ما همراه باشید.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 14 بهمن 1396برچسب:, :: 1:48
ارشاد شیخی

 اگر صاحب کسب‌ وکاری هستید و دوست دارید در جذب مشتری از رقبای خود سبقت بگیرید، شک نکنید که دانستن و به‌کار گرفتن ایده‌ های فروش و تبلیغات خلاقانه و جدید برای جذب مشتری، می‌تواند نقطه‌ی عطف جدی در جهت موفقیت شما در دنیای رقابت باشد.

مرز بین موفقیت و شکست به تبلیغات منحصر می‌شود. به همین سادگی!

پس سؤال اصلی این است:

«چگونه باید کالا یا خدمات خود را به مشتری معرفی کنید؟»

 

گاهی همه‌ی آنچه برای شناساندن محصول خود نیاز دارید یک ایده‌ی مفید و خلاقانه است. در ادامه‌ی این مقاله برخی از ایده‌‌ ها‌ی فروش و تبلیغ را به شما معرفی می‌کنیم. به‌کارگیری صحیح این ایده‌ها محصول شما را در کانون توجه مشتریان‌تان قرار می‌دهد.

برای خواندن کامل این مقاله روی [ادامه ی مطلب...] کلیک کنید



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 12 بهمن 1396برچسب:, :: 20:52
ارشاد شیخی

 مدتی پیش افتخار داشتم که با استادی فرهیخته در سفری همراه باشم. در حین گفتگویی درباره مفهوم اصالت، ایشان به نکته خیلی جالب و ظریفی اشاره داشتند. درباره ترجمه «کسب و کار» که برای Business مورد استفاده است، ایشان معتقد بودند که ترجمه «کار و کسب» دقیق تر است، و تاکید روی «کار» و سپس «کسب» را بهتر بیان می کند. 


از بعد ارجحیت انگیزه های درونی هم این پیشنهاد بسیار جذاب و قابل تامل است.

نویسنده: بابک علوی

پی نوشت:بسیاری از اهالی بازار نیز از واژه "کار و کاسبی" استفاده می کنند که نشان از تقدم کار بر کسب در فرهنگ قدیم ایران دارد


           
پنج شنبه 12 بهمن 1396برچسب:, :: 19:42
ارشاد شیخی


کارت ویزیت شما یکی از مهمترین ابزاری است که برای بازاریابی می توانید تهیه کنید. شما کارت ویزیتتان را به مشتریان احتمالی خود می دهید تا اطلاعات لازم برای تماس با شما را داشته باشند. همچنین می توانید آنرا داخل نامه ها بیندازید یا بوسیله آن خودتان و کارتان را به دیگران معرفی کنید. همچنین اگر در روزنامه ها و پیک ها محلی تبدیغات می کنید، کارت ویزیت شما می تواند یک کپی آماده برای صفحاتی باشد که تبلیغات با کارت ویزیت افراد چاپ می شود.

مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیتتان بکنید، مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای، خوانا، و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.

 

روی [ادامه ی مطلب...] کلیک کنید



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 10 بهمن 1396برچسب:, :: 1:15
ارشاد شیخی

لوگو ها و آرم ها از نظر نوع طراحی و نوع بیان موضوع به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارتند از :

#لوگو یا نشانه : طرحی گرافیکی خلاقانه و منحصر بفرد مفهومی یا بی معنا

نشانه تصویری : طرحی گرافیکی و بصری ( پیکتوگرام لوگو )

نشان نوشته : طرحی نوشتاری و بصری ( لوگو تایپ )

نشانه تلفیقی : ترکیبی از پیکتوگرام و لوگو تایپ

نشانه تک : طرحی از حروف اول نام تجاری ( مونو گرام )

سه بعدی : طراحی پرسپکتیو لوگو


گام اول برای برند شدنتان ایجاد یک لوگوی مناسب برای کسب و کارتان است

 

گروه تبلیغاتی ریفرش آماده ی طراحی بهترین و تاثیرگذارترین لگو برای برند شماست

تلفن تماس:  2180  170  0921



           
دو شنبه 9 بهمن 1396برچسب:, :: 22:3
ارشاد شیخی

حتما برای شما هم پیش آمده که با شنیدن نام یک برند، بلافاصله شعار تبلیغاتی آن را به خاطر آورده‌اید یا تیزر تبلیغاتی آن در ذهن‌تان مثل یک فیلم به نمایش درآمده است. چه عاملی باعث می‌شود که یک شعار تبلیغاتی در یادها بماند و حتی پس از سال‌ها نام یک برند را زنده نگه دارد؟ یک شعار تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین شعارهای تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ دنیا چه هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ برای یافتن پاسخ این سؤال‌ها این مقاله را دنبال کنید.

تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده چگونه است؟
انتخاب کردن یک متن تبلیغاتی مختصر و مفید، بسیار سخت است. اینکه بتوانید یک محتوای احساسی نسبتا طولانی را در چند کلمه خلاصه کنید، کاری بسیار سخت و زمان‌گیر است که هر کسی از عهده‌ی آن بر نمی‌آید. این در واقع همان کاری است که شعارهای تبلیغاتی انجام می‌دهند؛ یک پیام کامل را در چند کلمه خلاصه می‌کنند.

برندهای مشهور دنیا شعارهای تبلیغاتی خاصی دارند که بعضی از آنها جذاب و به‌یادماندنی هستند. در واقع این برندها توانسته‌‌اند این کار سخت یعنی انتخاب شعار تبلیغاتی خوب را به درستی انجام بدهند. شرکت‌های بزرگ، گزاره‌ی ارزش خود را به کمک این شعارها تنها در یک جمله‌ی ساده به مشتریان منتقل می‌کنند.
قبل از اینکه بهترین شعارهای تبلیغاتی شرکت‌های معروف را ببینیم، بد نیست که بدانیم اصلا شعار تبلیغاتی چیست؟


 روی [ ادامه ی مطلب...] کلیک کنید



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 9 بهمن 1396برچسب:, :: 21:32
ارشاد شیخی

 

ما برای بالا بردن حرفه و شغل شما نقشه هایی در سر داریم.

در دنیای مدرن امروزی تبلیغات حرف اول را در بازار کار میزند.

تبلیغات بدون برنامه صرفا هزینه و گامی رو به عقب است.

تجارت و کسب و کار وارد مرحله ی جدیدی شده که دیگر روش های سنتی پاسخگو نیست اگر میخواهید در بازار کار باقی بمانید و هر روز رو به جلو حرکت کنید باید روش خودتون را تغییر بدین.

ساخت لگو و شعار تبلیغاتی مناسب و حرفه ای برای کسب و کار و تولیدات شما گام اول برای برند شدن در بازار تجارت است.

برند شدن حق شماست
ما با شماییم تا با گام های محکم و استوار در دنیایی تجارت و کسب و کار رو به جلو حرکت کنید و از رقبا پیشی بگیرید.

اگر به دنبال ایده های بزرگ هستید
تبلیغات خودتون رو به حرفه ای ها بسپارید

گروه تبلیغاتی ریفرش آماده اس تا کسب و کارتان را احیا کند

تلفن تماس:
ارشاد شیخی   09211702180


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
آدرس کانال آموزش کسب و کار به روش نوین :
T.me/Refresh_ADS



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره سایت


با سلام ‌‌‌‌‌‌ فعالیت های گروه تبلیغاتی ریفرش ‌‌‌‌‌ مطالعه و تحقیق درباره ی تاثیرات تبلیغات در فروش و جمع آوری اطلاعات و ارائه ی رایگان آن درباره ی نحوه ی صحیح تبلیغات در بازار کار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و همچنین طراحی و چاپ تراکت،کارت ویزیت، لگو، سررسید و .... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با تشکر: ارشاد شیخی مدیر گروه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌تبلیغاتی ریفرش ‌‌‌‌‌‌‌ تلفن تماس: 09211702180
آخرین مطالب
نويسنده
پيوندها

 

   تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه آموزشی تبلیغاتی ریفرش و آدرس refresh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.