گروه آموزشی تبلیغاتی ریفرش
سایت آموزشی تبلیغاتی ریفرش طراح و مجری طرح های تبلیغاتی

 

برای یافتن مشتریان جدید سخنرانی آسانسوری را بیاموزید.

 

می دانستید فروشندگان حرفه ای که میتوانند در زمان کوتاهی با مشتری های احتمالی ارتباط برقرار کنند و آنها را در مسیر فروش قرار دهند، از اصول سخنرانی آسانسوری استفاده میکنند؟

 

ممکن است فردی در نمایشگاهی از شما بپرسد؛ "" شما چکار می کنید؟؟""  اولین حالت این است که : " من فروشنده (یا مدیر)هستم" ،  یا   " من در شرکت xyz کار می کنم.""

در این مواقع بیشترین جمله ای که توسط مخاطب استفاده می شود این است "" براتون آرزوی موفقیت می کنم"" یا  " در کارتون موفق باشید"   همین .

اما اگر در این معرفی از روش سخنرانی آسانسوری استفاده کنید احتمالا می تونید صحبتتان را  به فروش ختم کنید.

معمولا جملاتی که مخاطب بعد از شنیدن سخنرانی آسانسوری می گوید اینها هستند :
" چه جالب ، چطور می تونم اطلاعات بیشتری درباره این محصول داشته باشم"  
" این خدمات شما مطمئنا برای سازمان ما هم کاربردی است"  
" لطف می کنید کارتتون را به من بدید، باید حتما در جلسه مفصل در این باره صحبت کنیم" 

و جملاتی اینچنین که می تواند فروش خوب و عالی را برای شما رقم بزند

 

مهم نیست که شما چه می­ فروشید، یک ایده برای یک کسب و کار جدید، یک سرویس یا محصول موجود، یا یک پروژه. همچنین مهم نیست که این چیزها را به چه کسی می­ فروشید، به یک سرمایه­ گذار، یک کاربر، یا یک مشتری بالقوه. برای اینکه شانسی برای عقد قرارداد داشته باشید ابتدا به مخاطباني نیاز دارید تا به آنچه شما می ­گویید گوش فرا دهند. متاسفانه بسیاری از افراد متوجه نیستند که جذب مخاطبی که به حرف­های شما گوش دهد، سخت­تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. 

مشکل اینجاست که مردم دارای مشغله های زیادی هستند. درست مثل خود شما، آنها هم کارهای زیادی برای انجام دادن دارند و برای انجام همه ­ی آنها وقت کم می­ آورند. از همه مهم­تر اینکه هرچقدر شخصی فرد مفیدتری باشد، به احتمال زیاد سرش هم شلوغ­تر خواهد بود. اگر می­ خواهید موفق باشید باید این مشکل را جدی بگیرید، باید بفهمید که پیام خود را چطور به کسی که مثلا 10 چیز دیگر در ذهنش دارد منتقل کنید.

 

با ما در [ادامه ی مطلب...]  همراه باشید  



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 16 بهمن 1396برچسب:, :: 21:39
ارشاد شیخی

از آنجا که یکی از مهمترین رکن هر کسب و کار تبلیغات است و همچنین با گسترش فناوری در تمام زوایای زندگی فردی و شغلی افراد تبلیغات اینترنتی از اهمیت خاصی برخوردار است در ادامه می توانید با ۱۰ نوع تبلیغات اینترنتی آشنا شوید.

۱. تبلیغات بنری

یک بنر حاوی متنی کوتاه یا تصویری گرافیکی است که یک محصول یا سرویس را تبلیغ می‌کند. تبلیغات بنری جزئی از صفحه‌ی وب است. این بنر، هایپرلینکی به وب‌سایت تبلیغ‌کننده ارائه می‌کند که وقتی کاربر روی آن کلیک می‌کند اطلاعاتی فراهم می‌کند و در این میان مراجعه‌کننده را متقاعد می‌کند خریدی انجام بدهد.

۲. تبلیغات پاپ آپ

تبلیغات پاپ آپ در پنجره‌ی خودش ظاهر می‌شود، و هنگامی نمایش داده می‌شود که کاربر صفحه‌ی وب را باز می‌کند یا می‌بندد. عموما، تبلیغات پاپ آپ بسیار آزاردهنده و اعصاب خردکن هستند. تنظیمات درونی مرورگرها این امکان را فراهم می‌کنند که تبلیغات پاپ آپ را بلاک کنید.

۳. تبلیغات بینابینی

وقتی کاربر بر یک لینک به صفحه‌ای جدید کلیک می‌کند، تبلیغات بینابینی در پنجره‌ی مرورگر باز می‌شود. تبلیغ پیش از آن‌که صفحه‌ی مورد نظر بارگذاری شود به مدت چند لحظه نمایش داده می‌شود. بسیاری از تبلیغات بینابینی به صورت اتوماتیک بسته می‌شوند و فضا را برای باز شدن صفحه‌ی مورد نظر در این پنجره فراهم می‌کند.

۴. کوپن

شرکت‌های خاصی به اعضای‌شان کوپن تخفیف می‌دهند که می‌توانند پرینت کنند و هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین استفاده کنند. این کوپن‌ها مشتریان را به پس‌انداز پول و لذت بردن از تخفیف در زمان خرید تشویق می‌کنند. وقتی یک مشتری بر یک کوپن خاص کلیک کند، برای بازاریاب آسان است تشخیص دهد مشتری به دنبال چه محصولی می‌گردد.

این کوپن‌ها به بازاریابان اجازه می‌دهد رفتار مشتری را رصد کنند. از آن‌جایی‌که کوپن‌های آنلاین به پس‌انداز کردن پول کمک می‌کنند مردم به آن‌ها علاقه دارند.

 

۵. برنامه‌ی امتیازدهی

وقتی مشتریان به‌صورت آنلاین محصولی خریداری می‌کنند، امتیاز به‌دست می‌آورند. وقتی امتیازات تکمیل شدند، از آن‌ها برای یک خرید در آینده استفاده می‌شود. ایده‌ای که در پشت این امتیازها وجود دارد این است که مشتریان را به خریدهای بزرگتر تشویق کنند تا امتیازهای بیشتری بگیرند و از مزایای آن بهره ببرند.

۶. پرداخت به ازای بازدید

شرکت‌ها برای بازدید تبلیغات‌شان به مشتریان پول می‌دهند.

۷. تبادل بنر

تبادل مستقیم لینک را بین وب‌سایت‌ها شامل می‌شود. شرکت “الف” با نمایش بنر شرکت “ب” موافقت می‌کند، شرکت “ب” نیز در عوض با نمایش بنر شرکت “الف” به‌شکل یک لینک، موافقت می‌کند.

 

۸. ردیابی

پاسخ بازدیدکننده‌ی تبلیغات یا ایمیل را می‌توان با قرار دادن فایل‌های کوچکی به‌نام “کوکی” در رایانه‌ی فرد بازدیدکننده ردیابی کرد. این کار به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا پیگیری کنند چه نوع مشتریانی به چه نوع تبلیغاتی پاسخ می‌دهند و بررسی کنند چه نوع پیشنهاداتی پاسخ‌های بهتری به همراه دارد.

۹. ایمیل

با استفاده از ایمیل می‌توان با کمترین هزینه به مخاطبانی در سطح جهانی دست یافت. ایمیل‌های اسپم (که درخواستی برای آن‌ها نبوده‌است) پاسخ‌های منفی به دنبال دارند ولی ایمیل‌های درخواست‌شده مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند. بازاریابی ایمیلی مزایای متعددی دارد ازجمله: دسترسی گسترده تر، مخاطبان تحصیل‌کرده و هدفمند، اهداف بی‌نظیر، برندسازی قدرتمند رسانه‌ای و فروش مستقیم.

۱۰. تبلیغات حاشیه‌ای

تبلیغات حاشیه‌ای تبلیغات باریک و بلندی هستند که در سمت چپ یا راست صفحات وب ظاهر می‌شوند.


ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه بختیاری دزفولی

منبع: accountlearning



           
شنبه 14 بهمن 1396برچسب:, :: 3:3
ارشاد شیخی

 بازاریابی و تبلیغات مستقیم، با هدف قرار دادن مخاطبان به یک شکل جذاب و خلاقانه، آنها را به خرید تشویق می‌کنند. این تبلیغات می‌تواند در قالب ویدئو، صدا، نوشته یا رسانه‌های الکترونیکی انجام شود؛

 

در [ادامه ی مطلب...] به برخی از این شیوه ها و توضیحاتی در مورد آن ها اشاره کردیم با ما همراه باشید.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 14 بهمن 1396برچسب:, :: 1:48
ارشاد شیخی

 اگر صاحب کسب‌ وکاری هستید و دوست دارید در جذب مشتری از رقبای خود سبقت بگیرید، شک نکنید که دانستن و به‌کار گرفتن ایده‌ های فروش و تبلیغات خلاقانه و جدید برای جذب مشتری، می‌تواند نقطه‌ی عطف جدی در جهت موفقیت شما در دنیای رقابت باشد.

مرز بین موفقیت و شکست به تبلیغات منحصر می‌شود. به همین سادگی!

پس سؤال اصلی این است:

«چگونه باید کالا یا خدمات خود را به مشتری معرفی کنید؟»

 

گاهی همه‌ی آنچه برای شناساندن محصول خود نیاز دارید یک ایده‌ی مفید و خلاقانه است. در ادامه‌ی این مقاله برخی از ایده‌‌ ها‌ی فروش و تبلیغ را به شما معرفی می‌کنیم. به‌کارگیری صحیح این ایده‌ها محصول شما را در کانون توجه مشتریان‌تان قرار می‌دهد.

برای خواندن کامل این مقاله روی [ادامه ی مطلب...] کلیک کنید



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 12 بهمن 1396برچسب:, :: 20:52
ارشاد شیخی

 مدتی پیش افتخار داشتم که با استادی فرهیخته در سفری همراه باشم. در حین گفتگویی درباره مفهوم اصالت، ایشان به نکته خیلی جالب و ظریفی اشاره داشتند. درباره ترجمه «کسب و کار» که برای Business مورد استفاده است، ایشان معتقد بودند که ترجمه «کار و کسب» دقیق تر است، و تاکید روی «کار» و سپس «کسب» را بهتر بیان می کند. 


از بعد ارجحیت انگیزه های درونی هم این پیشنهاد بسیار جذاب و قابل تامل است.

نویسنده: بابک علوی

پی نوشت:بسیاری از اهالی بازار نیز از واژه "کار و کاسبی" استفاده می کنند که نشان از تقدم کار بر کسب در فرهنگ قدیم ایران دارد


           
پنج شنبه 12 بهمن 1396برچسب:, :: 19:42
ارشاد شیخی


کارت ویزیت شما یکی از مهمترین ابزاری است که برای بازاریابی می توانید تهیه کنید. شما کارت ویزیتتان را به مشتریان احتمالی خود می دهید تا اطلاعات لازم برای تماس با شما را داشته باشند. همچنین می توانید آنرا داخل نامه ها بیندازید یا بوسیله آن خودتان و کارتان را به دیگران معرفی کنید. همچنین اگر در روزنامه ها و پیک ها محلی تبدیغات می کنید، کارت ویزیت شما می تواند یک کپی آماده برای صفحاتی باشد که تبلیغات با کارت ویزیت افراد چاپ می شود.

مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیتتان بکنید، مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای، خوانا، و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.

 

روی [ادامه ی مطلب...] کلیک کنید



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 10 بهمن 1396برچسب:, :: 1:15
ارشاد شیخی

لوگو ها و آرم ها از نظر نوع طراحی و نوع بیان موضوع به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارتند از :

#لوگو یا نشانه : طرحی گرافیکی خلاقانه و منحصر بفرد مفهومی یا بی معنا

نشانه تصویری : طرحی گرافیکی و بصری ( پیکتوگرام لوگو )

نشان نوشته : طرحی نوشتاری و بصری ( لوگو تایپ )

نشانه تلفیقی : ترکیبی از پیکتوگرام و لوگو تایپ

نشانه تک : طرحی از حروف اول نام تجاری ( مونو گرام )

سه بعدی : طراحی پرسپکتیو لوگو


گام اول برای برند شدنتان ایجاد یک لوگوی مناسب برای کسب و کارتان است

 

گروه تبلیغاتی ریفرش آماده ی طراحی بهترین و تاثیرگذارترین لگو برای برند شماست

تلفن تماس:  2180  170  0921



           
دو شنبه 9 بهمن 1396برچسب:, :: 22:3
ارشاد شیخی

حتما برای شما هم پیش آمده که با شنیدن نام یک برند، بلافاصله شعار تبلیغاتی آن را به خاطر آورده‌اید یا تیزر تبلیغاتی آن در ذهن‌تان مثل یک فیلم به نمایش درآمده است. چه عاملی باعث می‌شود که یک شعار تبلیغاتی در یادها بماند و حتی پس از سال‌ها نام یک برند را زنده نگه دارد؟ یک شعار تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین شعارهای تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ دنیا چه هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ برای یافتن پاسخ این سؤال‌ها این مقاله را دنبال کنید.

تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده چگونه است؟
انتخاب کردن یک متن تبلیغاتی مختصر و مفید، بسیار سخت است. اینکه بتوانید یک محتوای احساسی نسبتا طولانی را در چند کلمه خلاصه کنید، کاری بسیار سخت و زمان‌گیر است که هر کسی از عهده‌ی آن بر نمی‌آید. این در واقع همان کاری است که شعارهای تبلیغاتی انجام می‌دهند؛ یک پیام کامل را در چند کلمه خلاصه می‌کنند.

برندهای مشهور دنیا شعارهای تبلیغاتی خاصی دارند که بعضی از آنها جذاب و به‌یادماندنی هستند. در واقع این برندها توانسته‌‌اند این کار سخت یعنی انتخاب شعار تبلیغاتی خوب را به درستی انجام بدهند. شرکت‌های بزرگ، گزاره‌ی ارزش خود را به کمک این شعارها تنها در یک جمله‌ی ساده به مشتریان منتقل می‌کنند.
قبل از اینکه بهترین شعارهای تبلیغاتی شرکت‌های معروف را ببینیم، بد نیست که بدانیم اصلا شعار تبلیغاتی چیست؟


 روی [ ادامه ی مطلب...] کلیک کنید



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 9 بهمن 1396برچسب:, :: 21:32
ارشاد شیخی

درباره سایت


با سلام ‌‌‌‌‌‌ فعالیت های گروه تبلیغاتی ریفرش ‌‌‌‌‌ مطالعه و تحقیق درباره ی تاثیرات تبلیغات در فروش و جمع آوری اطلاعات و ارائه ی رایگان آن درباره ی نحوه ی صحیح تبلیغات در بازار کار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و همچنین طراحی و چاپ تراکت،کارت ویزیت، لگو، سررسید و .... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با تشکر: ارشاد شیخی مدیر گروه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌تبلیغاتی ریفرش ‌‌‌‌‌‌‌ تلفن تماس: 09211702180
آخرین مطالب
نويسنده
پيوندها

 

   تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه آموزشی تبلیغاتی ریفرش و آدرس refresh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.