ایده‌های بازاریابی و تبلیغات مستقیم
 
گروه آموزشی تبلیغاتی ریفرش
سایت آموزشی تبلیغاتی ریفرش طراح و مجری طرح های تبلیغاتی


  • از خودروهای شرکت استفاده کنید: از وسایل حمل‌ونقل خود برای تبلیغ استفاده کنید و پوسترها و علائم تجاری شرکت خود را روی موتور، وانت یا خودروهای شرکت نصب کنید و این‌گونه تبلیغات متحرک داشته باشید؛
  • پوسترها و بنرها: از تبلیغات کاغذی نظیر پوسترها و بنرها استفاده کنید تا اخبار فروش، پیشنهادات و تبلیغات خود را به‌راحتی در دسترس مردم قرار بدهید. هر زمان که فرصتی دست داد از این تبلیغات کاغذی استفاده کنید و آنها را در مکان‌های عمومی قرار بدهید یا از صاحبان مشاغل خصوصی اجازه بگیرید تا این تبلیغات را در جایی که مشتریان آنها جمع می‌شوند قرار بدهید؛
  • کارت تبلیغاتی: کارت تبلیغاتی خود را چاپ کنید، همیشه آن را همراه داشته باشید و در اختیار آشنایان جدید، همکاران نزدیک و هر کسی که ممکن است به تماس با شما نیاز پیدا کند قرار بدهید. همچنین می‌توانید کارت‌های اضافه‌ای را به مشتریان خود بدهید و برای کسانی که از طریق این کارت با شما آشنا می‌شوند و از شما خرید می‌کنند تخفیف یا خدمت رایگان در نظر بگیرید؛
  • کالاهای تبلیغاتی: از قدرت کالاهای تبلیغاتی غافل نشوید. تبلیغات خود را روی جاکلیدی، بطری‌های نوشیدنی، خودکار و … چاپ کنید و این اقلام را هدیه بدهید؛
  • بروشور: محصولات خود را در قالب بروشور به مشتریان‌تان معرفی کنید؛
  • کارت پستال: در مناسبتها و روزهای خاص کارت پستال‌های مرتبط تهیه و برای مشتریان‌تان ارسال کنید؛
  • خبرنامه: خبرنامه منتشر کنید و از این طریق به‌طور منظم با مشتریان خود در ارتباط باشید‌ و آنها را در جریان‌ رویدادهای مرتبط با کسب‌و‌کارتان قرار بدهید؛
  • ارسال مستقیم تبلیغات به مشتری: بروشورها و کاتالوگ‌های خود را برای مشتریان‌تان پست کنید؛
  • ارسال ایمیل تبلیغاتی گروهی: ایمیل گروهی بفرستید و تبلیغات خود را به‌صورت هم‌زمان به تعداد زیادی از افراد ارسال کنید؛
  • تقویم تبلیغاتی: تقویم‌های تبلیغاتی داشته باشید، اطلاعات مربوط به محصولات خود را در آن بگنجانید و در اختیار افراد قرار بدهید؛
  • تبلیغات بصری را دستِ کم نگیرید: به‌عنوان مثال از بالن‌ها و عروسک‌های بادی تبلیغاتی در مقابل فروشگاه خود استفاده کنید؛
  • گچ‌نوشته‌ها: از گچ‌نوشته‌های تبلیغاتی استفاده کنید. در مکان‌هایی که قابل‌رؤیت برای همه باشد، با گچ یک پیام تبلیغاتی بنویسید. حتما این روزها مقابل کافی شاپ‌ها، منو یا جملات زیبای گچ‌نویس را روی تخته‌های کوچک دیده‌اید؛
  • آژانس‌های تبلیغاتی: برای تبلیغات خود از نیروهای ماهر و متخصص در این زمینه مانند آژانس‌های تبلیغاتی یا مؤسسه‌های بازاریابی کمک بگیرید، اما قبل از انتخاب مؤسسه‌ی موردنظر حتما در مورد صلاحیت و توانایی آن تحقیق کنید؛
  • بازی‌های واقعیت جایگزین: این بازی‌ها می‌توانند به‌صورت آنلاین یا در دنیای واقعی انجام شوند و به نوعی با محصولات وخدمات شما مرتبط باشند، شرکت‌کنندگان ممکن است با دعوت از دوستان خود به این بازی‌ها، افراد بیشتری را با برند شما آشنا کنند.
  • ایمیل اتوماتیک: ایمیل‌های اتوماتیک هم می‌توانند مفید باشند. هنگامی که مشتری در فروشگاه اینترنتی شما سبد خرید خود را بدون نهایی‌سازی خرید رها می‌کند از طریق ایمیل اتوماتیک آنها را مطلع کنید؛
  • آگهی بازرگانی: در رسانه‌های جمعی آگهی تبلیغاتی و بازرگانی پخش کنید. تلویزیون و رادیو محل مناسبی برای پخش تبلیغات شماست. این تبلیغات می‌توانند قبل از برنامه‌های پرطرفدار پخش شوند؛
  • تبلیغ در روزنامه و مجلات: محصولات و خدمات خود را در روزنامه‌ها یا مجله‌هایی که به‌صورت دوره‌ای چاپ می‌شوند، تبلیغ کنید. با این روش می‌توانید گروه خاصی از مخاطبان را مورد هدف قرار بدهید.
  • وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید: حتی سنتی‌ترین کسب‌وکارها هم می‌توانند از مزایای ایجاد یک وب‌سایت اینترنتی بهره ببرند؛ پس یک وب‌سایت اینترنتی راه‌اندازی کنید و دقت کنید که انتخاب نام مناسب برای وب‌سایت بسیار مهم و تأثیرگذار است؛
  • بنرهای تبلیغاتی اینترنتی: تبلیغات اینترنتی در جذب مشتری تأثیر بسزایی دارد. در وب‌سایت‌های پربازدیدِ مرتبط با کسب‌وکارتان بنر تبلیغاتی قرار بدهید. می‌توانید در این بنرها سؤال ساده‌ای مطرح کنید و به کسانی که پاسخ صحیح را ارسال می‌کنند تخفیف یا جایزه بدهید؛
  • انتشار ویدئو در شبکه‌های اجتماعی: ویدئوی جذابی از محصولات و خدمات خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. با این کار می‌توانید در زمان کوتاهی مخاطبان زیادی جذب کنید؛
  • ویدئوهای مربوط به تجربه‌های خوب مشتریان: از مشتریان خود بخواهید از تجربه‌های خوب خود در رابطه با محصولات شما ویدئو تهیه کنند، سپس آنها را در صفحات اجتماعی کسب‌وکار خود به اشتراک بگذارید؛
  • پیام صوتی: برای برند خود موسیقی یا پیام صوتی تأثیرگذار و ویژه‌ای انتخاب کنید و در تبلیغات خود از آن استفاده کنید؛
  • کد QR: روی محصولات خود کد QR بزنید. با این کار مشتریان می‌توانند با اسکن این کدها از روی محصول به‌سادگی به وب‌سایت یا صفحه‌ی خرید محصول وارد شوند؛
  • تبلیغات محیطی را فراموش نکنید: در مکان‌های مختلف بیلبوردهای تبلیغاتی نصب کنید و در دیدرس عموم قرار بگیرید؛
  • قرار دادن تبلیغات روی ماشینها: در پارکینگ‌های پرتردد برگه‌های تبلیغاتی را روی شیشه‌ی جلوی اتومبیل‌ها قرار بدهید؛
  • بازاریابی نامحسوس انجام بدهید: برای این کار می‌توانید افرادی را استخدام کنید که در میان مردم و در اجتماعات درباره‌ی محصولات شما صحبت کنند.
  • ارسال تبلیغات به صورت پیام صوتی: تخفیف‌های ویژه و تبلیغات خود را به‌صورت پیام صوتی به اطلاع مشتریان برسانید. برای اینکه این روش به نحو احسن صورت بگیرد بهتر است قرائت متن را به یک فرد صداپیشه بسپارید؛
  • استفاده از دیدگاه‌های مثبت مشتریان در تبلیغات: از مشتریانی که از محصولات شما رضایت دارند بخواهید در مورد آن محصول صحبت کنند و از این صحبت‌ها در تبلیغات خود استفاده کنید.
  • آدمک‌های تبلیغاتی: آدمک‌های تبلیغاتی استخدام کنید. آدمک‌هایی با پوشش جالب که تابلوی تبلیغاتی برند شما را در دست دارند می‌توانند در مکان‌های عمومی و پرتردد به تبلیغ محصولات شما بپردازند.
  • شبکه‌های اجتماعی: قدرت انکارناپذیر شبکه‌های اجتماعی را به‌کار بگیرید و با مشتریان خود در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و … در ارتباط باشید.
  • استیکرها: چسباندن استیکرهای تبلیغاتی روی سپر خودروها یا در ورودی خانه‌ها و … نوعی بازاریابی چریکیبه حساب می‌آید که اغلب تأثیرگذارند.
  • تیشرت‌های تبلیغاتی: تیشرت‌های تبلیغاتی تهیه کنید به‌‌این‌صورت که لوگوی شرکت خود را روی تیشرت‌ چاپ کنید تا کارمندان‌تان با پوشیدن این لباس‌ها، هر جا که می‌روند شرکت شما را تبلیغ کنند.
  • قدردانی از مشتری: برای هر خرید از طریق پست الکترونیک، تماس تلفنی و … از مشتریان‌تان تشکر و قدردانی کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 14 بهمن 1396برچسب:, :: 1:48
ارشاد شیخی

درباره سایت


با سلام ‌‌‌‌‌‌ فعالیت های گروه تبلیغاتی ریفرش ‌‌‌‌‌ مطالعه و تحقیق درباره ی تاثیرات تبلیغات در فروش و جمع آوری اطلاعات و ارائه ی رایگان آن درباره ی نحوه ی صحیح تبلیغات در بازار کار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و همچنین طراحی و چاپ تراکت،کارت ویزیت، لگو، سررسید و .... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با تشکر: ارشاد شیخی مدیر گروه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌تبلیغاتی ریفرش ‌‌‌‌‌‌‌ تلفن تماس: 09211702180
آخرین مطالب
نويسنده
پيوندها

 

   تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه آموزشی تبلیغاتی ریفرش و آدرس refresh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.